torsdag 27. oktober 2011

Krakk i ny drakt


Så var endelig krakken ferdigmalt, 
og når den står der, 
vakker i fargen 
kan jeg ikke unngå å tenke:
Og så da?
Skal jeg gjøre noe mer med den eller skal jeg ikke?
Synes egentlig fargen er så kraftig og flott i seg selv, 
at det ikke trengs noe mer. 
Samtidig sier en stemme inne i meg
eller.... ?

Hva synes du? 

Er forøvrig helt forelsket i fargen, 
og det viser seg jo at det er nesten helt lik farge 
som på lillegutts skuvseng. 
Har du sett.

Fargekode S0520-B70G
(i tilfelle noen skulle lure)

Er ikke så veldig forelska i den slitne fargen på veggene i stua, da. 
Sukk.
Noen som vil hjelpe meg å male om?

3 kommentarer:

  1. Naaaaw for et fantastisk bilde av persillen og einar! Nydelig!!
    Krakken ble utrolig lekker! Sikkelig fargesprek! LIKER VELDIG!

    Klemmer fra meg ;)

    SvarSlett
  2. Krakken ble kjempefin kjære du:) Fargen er fresh og frisk. Me like! Nydelig liten Persille du har:)

    God helg. Klem, Pernille

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Krakken ble kjempe fin,elsker den fargen:)

    ÅÅÅ for en nydelig baby....Nå har ikke jeg baby lenger ser jeg:)Hun er 8 mnd og en stor baby:)

    Jeg har ikke vært engasjert i halloween før i fjor,men er så gøy når barna syns det er så gøy...Om et par år er nok huset ditt også pyntet med gresskar og skjelett hi hi!!!

    Takk for dine søte ord inne hos meg,og god helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett