lørdag 15. oktober 2011

Når stillheten senker seg....

Med 4 voksne og tre småkjeks under 4 år i hus det siste døgnet,  
en litt sen kveld kombinert med champagne, deilig middag og scrabble 
ber man nesten om bråk, og jeg kan fortelle at jeg er litt sliten idag.
Men så utrolig hyggelig vi har hatt det! 

Tomander er har nektet å sove mens vi har hatt gjester - så stas med to større fettere da, gitt!
Nå ligger han helt utslått i senga si, 
og orker ikke engang røre en finger når jeg er inne for å pakke dyna litt ekstra godt rundt ham. 
Herlige, herlige persille.


Den nyinnflyttede pistasje Kitchen Aid-maskina (eeelsker) har akkurat kjørt sin første runde for mors del, 
og Verdens Beste/Suksessterte (hva kaller du den...?) 
skal leveres til forventningsfulle foreldre som feirer navnedag for sin lille i morgen. 
Noen som har tips til ekstra bra marengs, forresten? 
Min har en tendens til å bli litt flatere enn hva jeg ønsker.... 

Håper du har hatt og fortsatt har en herlig helg! 


1 kommentar:

  1. suksessterte/kake med gul krem kaller jeg det. Min favorittkake :)

    SvarSlett