onsdag 23. november 2011

DIY: veggpynt av tomme toalettruller


Sjekk ut denne herlige saken;
TP Flower Project  fra bloggen Imperfectly Perfect. 

Siden jeg er inderlig lei av dårlig bildekvalitet med utdatert digitalkamera
- blir det mye inspirasjon tatt annensteds fra om dagen. Men det er vel OK det?
Speilrefleks troner nok øverst på lista over ønsker akkurat nå.

Tomander har slitt med tett nese de 4 siste nettene, og gjett om det holder oss våkne.
Kombinert med smokkavhengighet er tett nese ganske frustrerende, spesielt på nattestid.
Jeg må likevel si det er greit å være ekstra trett og sliten noen dager
når den lille kroppen på tross av nesten inten søvn, røde kinn og med hesblesende nesepusting
- fortsatt er like blid!

7 kommentarer:

  1. Nice :D Trodde først det var et smykke jeg :) Dorullsmykke, det hadde vært noe. Hadde kanskje ikke slått helt ann ;)

    SvarSlett
  2. å så fantastisk det var..
    kreativt det der altså!

    SvarSlett
  3. Så fint det var!

    God bedring til lillegutt! Våkenetter med syke barn er slitsomt...

    SvarSlett
  4. Tänk så fint man kan göra med några toarullar. Återvinning på hög nivå :) Kram God Bedring till lillkillen!

    SvarSlett
  5. N y d e l i g!!

    Stakkars lillemann...
    Go bedring!

    Klæm

    SvarSlett
  6. God ide, de er fine. Jeg har problemer med at oprette mig som læser på din blog, jeg bliver registreret men din blog figurerer ikke på min fast læse liste og jeg kan ikke sætte dig på min blog roll. Når jeg så går tilbage på din blog så er jeg ikke fast læser mere, det er altså underlig, har aldrig oplevet det andre steder. Nå men jeg bliver ved at prøve og god bedring til lillemanden.

    SvarSlett