tirsdag 6. desember 2011




Igjen har jeg kost meg med skattejakt inne på Pinterest! 
Ja, for det er virkelig et eneste stort skattekammer med massevis av inspirasjon, nydelige bilder og linker tilbake til de herligste blogger.
Disse bildene stammer fra BasiclabelSweden, 
og var bare en brøkdel av godsakene du kan finne inne på den fiiine bloggen. 
Hurra for nye, gode oppdagelser!

I dag har jeg og gutta vært på hyggelig lunsj sammen med 
to andre småbarnsmammaer og pappaer, 
og nå har jeg akkurat kommet hjem fra gløgg- og pepperkakekveld hos en kollega.
Kan virkelig venne meg til at mannen er litt mere hjemme! 
Med 6 minus idag kom endelig (ja, for jeg synes nesten det var på tide nå) snøen, 
og jeg må si det gjorde noe med julestemningen. 
Koos.  
 
Om dagen diller jeg på Coldplay - Christmas Lights, 
hvis du ennå ikke har hørt den bør du gjøre det nå.
 

Håper du også har hatt en 
fin desembertirsdag.

6 kommentarer:

  1. Så herlig inspirasjon!!

    Og flott, ny header her hos deg :)

    KLEMMER

    SvarSlett
  2. Herlig inspirasjon, søte deg!

    Headeren din var kjempefin!! :)

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Heisan
    Helt utrolig vakre, inspirerende bilder! Falt for det herlige veggjuletreet, så artig!
    Fin førjulstid til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Her inne har jeg ikke vært tidligere, men jeg skal følge deg videre for her var det mye fint! Kjempeflott inspirasjonsinnlegg:-)

    SvarSlett
  5. åh ja eg må nok ofte innom der og snike litt ;) mykje flott inspirasjon !

    SvarSlett
  6. Åh. Herlige Bilder. Masse inspirasjon!

    Coldplay er fineste julesangen. Hører masse på den her og. :)
    Møre og Romsdal ja, stemmer det. Nærmere bestemt Molde, så er ikke langt unna KrSund da nei. ;) Bor uttafor Molde nå, men har planer om å flytte inn til byen iløpe av våren/sommeren.

    Ha en fiiin kveld. :D

    SvarSlett