søndag 8. januar 2012

Photoshoot og tilbake til hverdagen


Noen smakebiter fra en aldri så liten amatørfotoshoot vi hadde her hjemme. 
Gammel eplekasse, lammeskinn og baby i bleie
Nå fikk jeg virkelig smake på dårlig utstyr, 
de aller fleste bildene måtte redigeres eller ble uklare
-
men jeg greide heldigvis å knipse mange nok 
til at det ble et par brukbare i blant dem.
Speilrefleks og stativ ryker dermed fremst på innkjøps/ønskelista,
foran Oslo lampa og Eames stolen jeg lenge har lengtet etter. 

Som så mange andre har jeg startet det nye året med 
en ny og bedre livsstil - 
og siden vi kom hjem torsdag har jeg allerede vært på treningssenteret i tre timer
+ gått langtur idag på to timer med barnevogn i langrennsløypa!
Kjempeinnsats, synes jeg selv, så nå får vi se da om det varer
- og om buksene kommer lengre enn opp til knærne når jeg prøver dem neste gang.

Og når man har vært flink, fortjener man jo belønning! 
Så nå skal mor og far kose seg med deilig kveldsmat, 
Klovn og beina høyt i sofaen.

Husk forresten å melde deg på Gi borten min,
hvor du kan vinne et nydelig husskilt fra Ramsign.


Ha en herlig søndagskveld, 
og en god ny uke!

5 kommentarer:

  1. Vakre bilder av et vakkert barn!
    Noe så skjønt da... De små er til å
    spise opp :)

    Synes du er virkelig flink som har begynt å trene slik...
    Skulle gjerne ha gjort det, men føler ikke at dagene strekker til.
    Kommer hjem etter jobb, unger, middag, kvelds og natta.
    Jeg dupper som regel av på sofaen etter nyhetene, da er jeg borte! ;)
    Hehe.. Får håpe jeg får litt overskudd etterhvert som årene går :)

    Mange klemmer!
    :)

    SvarSlett
  2. ...og jeg jobber på gastrokirurgisk avd :)
    Hvis du hadde jobbet nå så kunne vi ha lunsjet!
    :)

    Men, jeg og frøken Rosa i byen har tenkt å
    dra i gang et lite bloggtreff etterhvert og da
    kunne vi jo møttes ;)

    Kos deg videre i barselperm og med besøk
    i de herligste butikker.

    KLEM

    SvarSlett
  3. Fine billeder du har taget, kender det godt man må tage mange billeder for at få nogle gode billeder af de små. Ved ikke om du kan huske de billeder jeg havde i min tidligere header med Filippa og æblerne, tror jeg tog 60 billeder + det kostede en pose vingummi bamser :) så ironisk så står hun der i frugthaven og ser sund ud, men ingen kan se at hun har munden fuld af vingummier ;))
    Sejt af dig med træning og gåture, bare det var mig, men ny arbejde fylder lige lidt for meget for tiden.

    SvarSlett
  4. å så søt :)
    og takk for koselig
    "tante-hilsen" :)
    og så flink du er -
    deilig med et nytt år &
    enda bedre livsstil!
    *moaklem

    SvarSlett