tirsdag 17. januar 2012

Store gleder







...litt som disse bildene av et usensurert hjem, 
føler jeg meg om dagen. 
Uklar. Tåkete. 
Rotete. 
Men... lykkelig. 

For at jeg har verdens snilleste og blideste lillegutt som 
har latt meg sove hele natta igjennom nå to netter på rad 
- ikke en eneste liten tur ut av senga, 
ikke et eneste lite pip. 
Ååh, så godt. 

For en god venn, som får meg til å føle meg
10000 kg lettere når jeg går ut døra 
- selv om jeg følte jeg var nær ved å synke når jeg kom.

For min kjære gode pappa, 
som ble operert for syvende gang i dag 
(norsk rekord) og som forhåpentligvis nå har et hjerte som slår nogenlunde normalt.

For det ferske, fargerike nye nummeret av BoligPluss, levende lys, 
og for ny tøymykner som lukter friskt og herlig i hele huset. 

Små ting - store gleder.

Håper 
du har en fin tirsdag!

1 kommentar:

  1. Så herlig å få sove hele natta :)
    Og gode venner betyr alt.
    Og pappaers hjerte som må opereres kjenner jeg godt til.
    Krysser fingrene for pappan din.
    Kos deg masse :)

    SvarSlett