mandag 30. januar 2012

utfordring: mitt beste interiørbilde

Fabelaktige Maia og de spennende utfodringene hennes har jeg lest om lenge,
men aldri blitt med på fordi jeg har tenkt at lille meg har da ingenting å bidra med!
Men siden en del av nyttårsforsettene for 2012 dreier seg om å tenke litt mindre 
i akkurat de banene, så blir jeg med, da! 

Denne gangen skal vi vise vårt beste interiørbilde, 
og premiene er intet mindre fantastisk enn 
Nikon D5100 & Nikon CoolpixAW100. 
Wow.
Og jeg trenger jo et kamera?

Her er mine bidrag:


....du kan sende inn flere bilder.
Frist for opplasting/innsending er 31. januar. 

Hvis du har lyst å bli med, 
kan du sjekke ut konkurransen HER.

3 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Takk for fine ord fra deg:)

    Syns bildene dine var kjempe fine,masse lykke til inne hos Maja:)

    Viktig å tenke annerledes,godt nyttårs forsett.Dette er noe jeg også kan bli flinkere til.Om du ikke har lest boken til Mia Tørnblom "Selfølelse nå"kan jeg anbefale deg den.Jeg tar denne frem i ny og ne!!Har lest den mange ganger:)

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Deilige bilder! Og du, det bordet ditt er bare så lekkert!! Er det gammelt? Det ser gammelt ut. Masse lykke til i konurransen!

    Ha en fin dag, du vakre kvinne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha : )
      ...det bordet er nytt i 2010,
      men er i resirkulert tre -
      eelsker at det ser gammelt
      go "værbitt" ut.

      FIN uke til deg : ) Klem.

      Slett