lørdag 7. januar 2012

Vinduskarmer og inspirasjon

slik ser vinduskarmene ut i den ene stua per idag. 
Innholdet skiftes, flyttes og byttes stadig ut. 
Noen som kjenner seg igjen?

Fra venstre....
En herlig, grå vase fra IKEA, som jeg blir bare mer og mer glad i
sammen med fire hjemmelagde betonglysestaker.
Et hvitt sinkhus jeg var så heldig å få i julegave, sammen med en tørr kvist og en messinglysestake spraylakkert i fineste rosa.
I siste vinduskarm den flotte Fiduciasamlingen fra Kähler (elsker)
to små kakeformer fra loppis, glasslysestake fra loppis og stor sølvfarget lysestake fra Home & Cottage.

Hva har du i vinduskarmen?

Disse nydelige koffertene fikk lillegutt til jul av onkel og tante, 
og de ble straks favoritter hos meg også. 
Er glad i fargen!
Herlige farger og inspirasjon i siste rom123
- det vakre hjemmet til Monica Bromseth fikk absolutt hjertet mitt til å slå et par ekstra slag!


Fin helg til deg!

4 kommentarer:

  1. Fin vindueskarm og rigtig fine gaver du har fået, ja fiducia ønsker jeg mig også den er virkelig fin fin.

    SvarSlett
  2. Nydelig kofferter :-)
    og vindu :-)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!

    Vnduskarmen din har mye lekker altså.
    Liker veldig godt de små telysholderene og
    fiducia vasen :)

    KLEM

    SvarSlett
  4. Du må jo ta deg en tur til
    Drammen ja. Søstrene Grene er så
    verdt det!!! :)

    Du.. Hvilken avd på sykehuset jobber du?
    Eller..du er hjemme i barselperm?
    :)

    SvarSlett