søndag 15. april 2012

et lite gavedryss

...tenk, så har jeg passert 100 fine følgere.. 
moro! 


For å gjøre litt stas på dere, kjører jeg en give away hvor 
2 heldige vinnere stikker av med hver sin lille oppmerksomhet.


 stiller som snill sponsor til to av tre vinnere.

Jeg har handlet mye hos dem,
både via nettbutikken og på lageret deres
- og jeg har alltid vært så fornøyd med den supre servisen de søte damene gir,
og det rikholdige og alltid spennende utvalget av unike skatter.
Blant annet er den grønne glassvasen min fra Bloomingville og
geviret vist på bloggen flere ganger, fra dem.

Stikk innom nettbutikken deres HER, lik siden deres på Facebook HER eller
sjekk ut bloggen HER for herlige inspirasjonsbilder som dette;

bildet er lånt fra www.hjemitiden.no


Så, over til premiene.


Èn heldig vinner får en nydelig tekopp, en telysholder,
en liten, skjønn lysestake og en tørkerullholder

sponset av Hjem i Tiden.






En annen vinner stikker av med en liten gavepakke
jeg har bestilt fra en av mine Etsyfavoritter Knot&Bow.
Pakken inneholder 10 stk neonrosa gavelapper, 36 neonrosa hjerteklistremerker
og 25 hvite gaveposer i medium størrelse.



Har du lyst til å være med?


Reglene :

1 lodd for kommentar
1 lodd for følger/allerede følger
2 lodd for link eller innlegg på egen blogg (bruk bildet under)
2 lodd for å link på Facebook

Totalt kan du altså sanke 6 lodd. 
Skriv gjerne i kommentaren hvilken av premiene du ønsker deg, 
så skal jeg prøve å ta hensyn til det når vinnerne trekkes 
: ) 






Du må gjerne delta selv om du ikke har egen blogg, 
men husk da å legge igjen epostadressen din. 


Vinnerne trekkes søndag 6. mai.


Lykke til! 

92 kommentarer:

  1. Grattis med å ha rundet 100! :)
    Jeg tar to lodd og håper på å vinne pakken med gavelapper og gaveposer. Så fint!!

    SvarSlett
  2. Gratulera med å ha runda 100 følgere:)
    Eg tar to lodd,så flotte premier,eg er veldig fornøyd med nettbutikken til Hjemitiden,de har så masse fint:)Synest alt var fint eg så har ikkje noko spesielt ønske!

    Fin søndag til deg!

    SvarSlett
  3. åå, så gøy :-)

    Jeg tar to lodd!

    SvarSlett
  4. Gratulerer :) Jeg kom over bloggen din for kort tid siden, og gleder meg til å følge deg videre!
    Jeg prøver lykken med to lodd, og krysser fingrene for gavepakken fra Knot&Bow :)
    Ha en fortsatt fin søndag :)

    -Kristine

    SvarSlett
  5. Congrats!!! Great giveaway you have :-) I am in.... and did everthing that was asked! keep my fingers crossed... Hug

    SvarSlett
  6. Jeg drar til med 6 lodd, og krysser fingrene for premie fra Knot & Bow:)
    God søndag!

    SvarSlett
  7. Grattis med 100 følgere :)
    Fine premier, jeg klarer ikke å velge - blir like glad om jeg vinner det ene eller det andre ;)
    Jeg slår til med 6 lodd!
    Ha en finfin søndag :)
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  8. Åh, søte gavelapper og fine
    ting fra Hjem i tiden. De har masse fint!! :)

    Jeg trekker 2 lodd!!

    Stor klem

    SvarSlett
  9. Så moro! Gratulerer!!
    Tar 2 lodd
    Fin søndag til deg!
    klem Hege

    SvarSlett
  10. GRATTIS!
    Jag tar gärna en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Gratulerer!
    Jeg vil gjerne være med og trekker 4 lodd!
    Jeg har også en give-away gående på bloggen min,
    så ta gjerne turen innom og meld deg på!

    Klem
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  12. Gratulerer. Så fine premier, jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd. Har lagt meg til som følger av bloggen. Så er det bare å krysse fingrene.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  13. Fine premier!

    Jeg trekker 4 lykkelodd :)

    SvarSlett
  14. Jammen det er klart jeg må bli med å prøve lykken her!
    Hjem i tiden er en finfin butikk - og tingene du har valgt ut fra Knot&Bow var bare til å få hjertebank av!!!

    2 lykke lodd til meg :)

    SvarSlett
  15. Ja, takk jeg vil gjerne være med:)
    Enig i att Hjem i Tiden er en fin nettbutikk, med mange fristelser!
    Jeg forelska meg litt i de søte tingene dra Knot&Bow så de havner nok først på ønskelisten:)
    Deltar med 1 lodd:)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye! Jeg tar 1 lodd og falt for premien fra Knot&Bow:)
    Ønsker deg en fin kveld! Kari-Anne
    brubak-k@broadpark.no

    SvarSlett
  17. Heihei:)
    Jeg blir med og trekker 4 lykkelodd:)
    Hvis jeg er så heldig og vinne, ønsker jeg meg pakken fra Etsy ♥

    Ha en superduper kveld:)

    SvarSlett
  18. 2 lodd til meg! Flotte premier! Henriette :) henriette-lunde@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Jag är gärna med :-(
    Jag tar 2 lotter, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/april/6-maj-giveaway.html

    SvarSlett
  20. Herlig premie, 2 lodd på meg;) tvi tvi...

    SvarSlett
  21. prøver meg med 1 lodd,og håper på vinnerlykke;) knot&bow var nusselige!!! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  22. Trekker 4 lodder jeg. Likte alle premiene jeg, så om jeg vinner er jeg bare heldig! :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  23. Hei! Jeg blir gjerne med i lotteriet ditt. Tar 1 lodd.
    Så kule de neonrosa lappene var! :) God dag til deg!
    //Lill Therese

    SvarSlett
  24. Klart jeg vil være med på det! Følger er jeg allerede, så da blir det to lodd på meg :-) Nydelige premier!! OG blogg ;-) Klem

    SvarSlett
  25. For en flott give away. Så klart jeg er med :) Trekker 4 lodd jeg.
    klem Jane

    SvarSlett
  26. Jag vill också vara med på lotteri så klart! Blir väl en lodd då. Tekninsk som jag är :)

    SvarSlett
  27. Kuuult!! Såå mye fint vi kan vinne a gitt ;)
    Jeg trekker 2 lykkelodd!!!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  28. Jeg blir gjerne med! 4 lodd. Fine premier, ønsker meg aller mest den fra Knot&Bow, hvis jeg skulle være så heldig å vinne :-)! Ha en fin dag! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  29. Håper på Knot&Bow!
    Tar to lodd og god onsdag!
    /A

    SvarSlett
  30. Lekker give-away. Tusedag. 4 lodd til meg.

    SvarSlett
  31. Så utrolig fine premier! Samme for meg hva det blir, jeg blir glad for alt! 6 lodd på meg. :)

    SvarSlett
  32. Herlig premie!
    To lodd på meg, krysser det som krysses kan for Knot & Bow :)
    Ønsker deg en fin kveld og helg =)

    SvarSlett
  33. Det er klart jeg vil være med! Flotte premier :-) Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  34. Hej Hej! Jag vill jätte gärna var med och jag tar 2 st lotter. Alla priserna var fina men jag gillar mest tekoppen och telysholder. Ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Hej Hej! Självklart vill jag vara med i din utlottning. jag gillar mest tekopp och telysholder. Jag tar 2 st lotter. Håller tummarna!
    Kram
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Så fin premie!
    Hvis jeg er så heldig å vinne ønsker jeg meg den første!
    Cstens@frisurf.no

    SvarSlett
  37. Hei høpp!!

    Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til:)

    Trekker gjerne 2 lykkelodd i din også:)

    Nyt søndagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  38. Gratulerer med mange følgere :)
    Jeg legger meg også til som følger og tar da 2 lodd!
    Fin søndag til deg.
    Klem, Lillian

    SvarSlett
  39. Jeg prøver lykken med 4 lodd =)
    kommentar, følger og link,
    Jeg har en liten give away gående på min blogg, bli gjerne med!
    ♥Anne Marie

    SvarSlett
  40. Jeg tar gjerne 3 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  41. Gratulerer med så stor og flott tall! :D Blir gjerne med i feiringen med 2 lodd jeg :) Vanskelig å velge, likte begge premiene veldig godt, men det får bli premie 1 :)

    SvarSlett
  42. Her må jeg bare bli med, du trekker jo på bursdagen min:D
    Jeg er ikke på FB, men kommenterer, følger og deler og trekker fire lykkelodd
    og krysser fingrene.

    Spennende blogg som er ny for meg,
    nå skal jeg lese meg litt nedover.
    Fin kveld og god uke til deg
    klem Hanne:)

    SvarSlett
  43. Jeg er med :D
    deltar med 3 lodd (delt på facebook)
    premieønske nr.1
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  44. Hei :-)

    ★ Takk for titten i den fine bloggen.
    Vil gjerne prøve vinnerlykken og takker ja til 4 stk lodd.
    Ha en riktig fin uke! ★

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  45. Jeg blir med, tar 1 lodd.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  46. To lodd til meg. Beste hilsen Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  47. Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! trekker et lykkelodd og krysser fingrer! Jeg har akkurat lagt ut en ny giveaway for Sanselig Interiør. Vinn flott gavepakke med Lexington håndkle og Voluspa duftlys med mer. Verdi kr. 797,- Håper du har lyst til å være med. Ha en strålende dag! Bloggklem Franciska :-)

    SvarSlett
  48. 1 lodd til meg :)

    stini95@hotmail.com

    Mvh

    Stine Bratvold :)

    SvarSlett
  49. Hei!
    Nydelige premier.
    Deltar veldig gjerne med 4 lodd (kommentar + følger + delt på fb).
    Håååper jeg vinner!!!

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Håper på 3 lodd, har delt på min facebook.
    Hjem i Tiden's gavepakker er nok mitt første ønske, men den andre flotte premien ville jeg også likt veldig godt, så får jeg være med i begge trekninger?

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  51. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 4 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  52. 4 lodd på meg

    Her har jeg lagt linken
    http://lizasverden.blogspot.com/p/emmas-hvite-borg-trekning-1.html

    Klem
    Liza

    SvarSlett
  53. ååå, så gøy.
    Kjempefin premie!
    linker, kommentar og følger;:)

    SvarSlett
  54. Wonderful Give Away, I'm in!! I liked and shared it on Facebook!

    Hugs -x-

    SvarSlett
  55. Flotte premier, og Gratulere med 100 følgere.
    Jeg prøver lykken med 3 lodd - 1 for kommentar og 2 for link på min blogg.
    Ønsker deg ei flott helg.
    Mari Johanne

    SvarSlett
  56. Jeg er med. Og grattis med mange følgere. Vel fortjent :)
    2 lodd til meg.

    SvarSlett
  57. Har lige opdaget din blog. Hurra for giveaways.
    2 lodder Ja Tak!
    RikkeRøjkjær

    SvarSlett
  58. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :o)
    (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlett
  59. Jeg tar med meg fire lodd hos deg i dag.

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  60. Jeg er gjerne med og prøver lykken med 6 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/04/gibort-hos-banebakken.html

    Klem

    SvarSlett
  61. Gratulerer fin premie. Jeg tar 1 lodd. campet@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Gratulerer med 100 følgere - få flott! Jeg blir gjerne med på den flotte giveawayen din og trekker 3 lodd - kommentar og link inne hos meg :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  63. Jeg vil gerne deltage med 6 lodder : )

    Jeg vil rigtig gerne vinde præmien fra KNOT&BOW

    Har længe fulgt dig med bloglovin' - men nu har jeg også meldt mig som medlem her ; )

    Tillykke med de 100 læsere - jeg har også selv lige passeret 100 - det er dejligt : )

    SvarSlett
  64. Heisann
    Gratulerer med 100 følgere :-) .
    Jeg trekker 6 lodd og krysser fingre for at jeg vinner en av de nydelige premiene.

    Klem, Lisa

    SvarSlett
  65. Hei.
    Jeg tar 1 lodd:)
    Ønsker meg den første premien hvis jeg er heldig:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  66. 4 lodd på meg, deler på facebook :)

    SvarSlett
  67. Jeg deltar veldig gjerne med to lodd. Og krysser fingre og tær. :) Ha en fin uke. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  68. Hei og hå :-)

    Jeg tar 5 lodd jeg! Tok liksom halveparten for linking til blogg siden jeg ikke får det m bilde til ;-)

    Flotte og artige premier då !!!

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  69. Tar 3 lodd :-) deler på face

    SvarSlett
  70. 4 lodd:) har lagt meg til som følger og delt på fb. Spennede premier, håper eg er heldig:)
    Janne Kari~~
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  71. 4 lodd tar jeg :o) så fine premier!
    dinkafox@yahoo.com

    SvarSlett
  72. Jeg tar 3 lodd kristoffer.folleso@gmail.com

    SvarSlett
  73. 3 lodd på meg dinakraeva@gmail.com

    SvarSlett
  74. Prøver lykken med 2 lodd!
    Er følger av bloggen din :)
    Krysser fingrene ♥
    Stor klem fra Nina ♥
    nini_wim@hotmail.com

    SvarSlett
  75. (⁀`⁀) ☆ Jeg trekker 4 lodd.
    .`⋎´☆¸”*°•.☆ Følger & deler på Facebook..
    ☆¸.*°•.☆ ☆ å kommentaren den er jo her :D
    •°*°•.☆ Ønsker deg en kjempe fin uke videre.
    Stor varm hilsen fra Monica Karin
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  76. da ble det to lodd på meg ;)
    siljekristengard @ hotmail.com

    SvarSlett
  77. Gratulerer med 100 følgere! =)
    Jeg tar 4 lodd; kommentar, følger og link til giveaway'en din på bloggen min.
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  78. Hei, hei!

    Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 4 lodd! Deler på Facebook, og er følger av bloggen.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  79. Hej!
    Grattis till alla följare...
    Måste vara härligt att veta att så många
    gillar det man skriver.
    Är gärna med på din fina Give Away,
    4 lotter tack, kommentar, blev följare
    och delat på fb (Marie L-m)
    Ha det så fint önskar Ragna Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Ps: Glömde bort att säga, blir jätteglad över tekopp
    och ljushållare, gillar både te och ljus..
    Ragna Marie

    SvarSlett
  81. Ett lodd for kommentar. Jh.boe@hotmail.com

    SvarSlett
  82. Gratulerer med jubileum :)
    Jeg hiver meg med i siste liten,
    trekker 4 lodd og krysser fingre
    for at jeg er den heldige vinneren av
    den fiiine premien fra knot&bow!
    Ha en goood helg søte <3 Klem

    SvarSlett
  83. gratulerer med 100 følgere, så kjekt:-) nå blir det kanskje 101 med meg hihihi, det blir da 4 lodd på meg:-)

    SvarSlett
  84. Elsker varene fra knot&bow!! Jeg prøver lykken med 4 lodd og linker i min blogg www.sweetlillyangel.blogspot.com.

    SvarSlett
  85. Heisann!
    Jeg slår til med hele 4 lodd!
    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  86. Må man mon være med hvis man kommer fra Danmark. Hvis er jeg vild med tingene fra Knot&Bow. ;) Så fin blog du har og skøn stil.

    SvarSlett
  87. Kopp og telysholder ville vært fint og vunnet!!

    Trekker 1 lodd, Klem Anna

    SvarSlett
  88. hipp hurra for de 100
    jeg er gjerne med å feire deg
    4 lodd til meg
    klistremerker, gavelapper og gaveposer hadde vært nydelig å vinne! :)

    krysser fingre og tær for litt vinnerlykke.

    klem fra Åpent^hus

    SvarSlett