lørdag 28. april 2012

takknemlig




Dagens Pinterest favoritt. 
Elsker fargene, lyset og komposisjonen. 
Øyeblikket. 


Et par fridager før ny arbeidsuke venter, 
jeg kjenner at jeg trekker inn litt ekstra frisk luft når jeg er ute. 
Klemmer litt ekstra godt rundt lille persille når vi er sammen.
Prøver å lagre lukten av ham. 
Memorisere følelsen av den myke huden mot fingertuppene mine.
Tviholder på øyeblikkene hvor de lubne barnehendene holder rundt meg.
Øyeblikkene hvor han faktisk har tid til å kose litt. 
Små øyeblikk, som kanskje er over på et par sekunder
- men som betyr mer for meg nå enn noensinne tidligere. 
Timene, minuttene, sekundene. 
dyrebare. Viktige.
Og jeg er så takknemlig. 


Gleder meg til å ta fatt på nye utfordringer på jobb neste uke. 
Møter er booket, mange nye mennesker skal hilses på.
Rosa permer på plass på kontoret, telefonlister på veggen. 
Mange ideèr og tanker er skisset ned
 og flere surrer på vent.
Dette blir bra! 


Men først..... 
søndag. 
Med de aller beste.
Trilletur og kaffe med pappa. 
Middag hos mamma med gutta mine. 
Og jeg er så takknemlig.


Med ønsker om en fin søndag
: )

5 kommentarer:

  1. Vi har alle mye å være takknæmlige for, er bare ikke alle som husker på det! Takk for at du minner oss på de små ting som betyr så mye! Ha en fin søndag i morgen!

    SvarSlett
  2. Fint billed, lev lidt rørt af dit indlæg, tiden derhjemme med baby er så fint :)
    Held og lykke på det nye arbejde i morgen og god søndag til dig og dine i dag.

    SvarSlett
  3. jolie photo!!
    beau dimanche à toi...♥

    SvarSlett
  4. Så fine bilder du viser.
    Fin søndag til deg og lykke til med jobben!
    klem Hege

    SvarSlett
  5. Det er så godt å kjenne på takknemlighet ja :) Ha en fortsatt super søndag :) Klemmer

    SvarSlett