lørdag 30. juni 2012

inspirasjon





 bilder via Pinterest


...mens det omfattende malerarbeidet i huset vårt akkurat har startet, 
og lengselen etter å flytte inn vokser seg større (vi bor fortsatt på 40m3)
- trøster jeg meg med litt inspirasjon fra herlige Pinterest. 
For en fantastisk verden.


Hele formiddagen har jeg tilbragt innendørs, 
regnværet trommende på vinduene mens 
lille persille og mammaen hans har ligget på sofaen med fine bøker.
Pyjamasen fortsatt på. 
Mmm. 


I kveld, Jarle Bernhoft.
Og nå.... 
tittet sola fram. 


GOD lørdag og helg til deg!


2 kommentarer:

  1. å, nydeleg inspirasjon!

    Eg la bevisst ikkje ut oppskrifta på muffinsane sidan den er frå ei ny kokebok. Om du vil, mailer eg den til deg.

    Bordet er eit typisk bord i olja eik som eg beisa for eit par år sidan. Men eg pussa det faktisk ned igjen no i veka :) Blei aldri heilt fornøgd med strukturen...Saknar litt å ha kvitt bord no ;)

    Gler meg til å sjå den nye heimen dykkar!
    Fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder du viser.
    Så moro med nytt og spennende hjem!
    Ha en fin ny uke!
    klem hege

    SvarSlett